28 Nov 2012

Special Handmade Teddy from Craft Hummy Lovey

Yahoo !
Okay, ini ada satu lagi produk
yang aku dah patternkan untuk
Craft Hummy Lovey iaitu
Hummy Lovey Teddy Cat !
Hehehe, nak tengok bentuk
dan kecomelan mereka?
Meh tengok sini okay
(n_n)

 
Antara teddy cat yang terawal aku buat, masa ni belum ber-eksperimentasi sangat, aku masih
belum reti nak buat telinga. Hehe :D

Makin lama, aku makin explore dan akhirnya terciptalah teddy cat yang bertelinga (krim) tu

 Boni Kacak itu blogger tau :D (Tuan punya teddy cat yg berwarna krim)






Ini juga request daripada seorang hot blogger iaitu Sarah Mohd Saleh, kemain lagi
aku kena buat sketches dulu before boleh start jahit. Haha, nasib kau suka lah labu~~ :p

dan yang terbaru, ada customer request yang ada poket yang boleh buka tutup mcm ni :)
dan dalam nya boleh letak small love notes lagi :D


Handmade Hummy Lovey TEDDY CAT : RM 40
( + Rm 3 for pocket with the small note )

Thank you for coming (n_n)

No comments: