28 Nov 2012

Special ReQuest Pillow :D


Hai all~
Selain customize pillow
bentuk square, rectangle and love,
aku juga menerima
tempahan special request
yang aku rasa
agak mencabar keyakinan aku
untuk membuatnya
Hahaha... :p
ada yang susah, dan ada yang senang
Contohnya :

1. IRON MAN HANDMADE PILLOW

Serius ! Aku suspen gila nak buat pillow character iron man nih. Sebab bentuk kepala
dia tu kalau dipenyekkan agak tak normal. Yang ni pon agak tak normal, tapi nasib baik
customer kata okay, dan penerimanya pon suka. Haha ! Lega~ Alhamdulillah :D


2. COUPLED JERSEY PILLOW

Hah yang ini pon boleh tahan rumitnya nak buat. First time aku buat pillow bentuk
baju. Kalau bentuk baju je xpe, ini kena buat Barcelona pulak, hahaha tapi setelah
aku buat banyak research, at last jadik jugak and Alhamdulillah, customer sangat happy!



Tapi request untuk jersey ni, aku dah tak amek lagi buat masa ni, sebab tak sempat
dan agak payah sebenarnya. Kalau korang nak jugak, boleh pergi ke kedai-kedai yang
memang jual barangan football club ni :D

3. Star Shaped Pillow for baby

Yang ni, agak nervous jugak masa nak sketch bentuk bintang atas felt tu. Haha sebab takut
bucu tak sama panjang lah, tak sama besar lah. Lama aku melukis supaya bentuk bintang tu
nampak macam sempurna (haha, sempurna lah sangat :p)

Encik Patrick yg berwarna hijau??

Star Pillow : RM 37

4. Crazy Coupled Character Pillow

Hah yang ni pillow yang paling best and coOl pernah aku buat aku rasa. Hahaha
Aku enjoy buat benda ni, sebab aku rasa ia design baru. Hihi


dan paling sweet bila aku tengok, rupa-rupanya design tangannya tu boleh disatukan,
so akan nampak pillow-pillow comel ni macam tengah berpimpin tangan (n_n)

Romantic ? (n_@)

So far, untuk special request ni, harga depends on the size, design dan kerumitan
untuk membuatnya. Tapi, untuk yang character pillow (turqoise) tu, aku dah
patternkan, so boleh di re-order :)

Handmade Coupled Character Pillow : pair RM 55

Thank you for coming (n_n)

No comments: