26 Jan 2013

The Rabbit Family ( EDISI TERHAD!! )

Perhatian semua (n_n), ini adalah produk edisi terhad daripada Hummy Lovey
sebab aku hanya buat sekali sahaja buat masa ni. Dan, ia juga sangat terhad
sebab ada empat sahaja ! Lebih penting lagi, aku takkan menerima request untuk
rabbit-rabbit ini lepas ni, sebab ianya cuma ada 4, daaannnnn....

Siapa cepat, dia lah yang dapat !!! :D

Jadi, aku kenalkan kat korang :

THE RABBIT FAMILY :)

Handmade rabbit family
Ok, arnab-arnab comel ni datang dengan saiz besar, sederhana dan kecil dan
mereka sedang mencari tuan-tuan barunya. Ada yang dah berkenan?
Jom kita berkenalan pula dengan sekor-sekor arnab ni :D

Handmade Rabbit

Handmade Rabbit

Handmade Rabbit

Handmade Rabbit

Yaaa itu dia kanak-kanak arnab yang aku dah hasilkan untuk peminat-peminat
bantal yang kiut-miut (n_n) Ada si MON yang berwarna ight yellow, ada si
MOON yang berwarna baby blue, si MYNN yang berwarna rosy pink dan juga
si kecik comel MIMI yang berwarna striking pink :D

Cepat ! Cepat booking dulu dengan 2 cara :

1. Text aku kat nombor 012-2150113 (SMS only)

2. PM di facebook HUMMY LOVEY (before jam 6 ptg hari ni)

Tapi aku lebih prefer untuk booking by SMS, takut aku balik keje nanti tak sempat
nak check inbox FB, dear :)

DAN, OLEH KERANA RABBIT FAMILY INI ADALAH TERHAD, MAKA ANDA
AKAN DIBERI TEMPOH SELAMA SEMINGGU SHJ UNTUK MEMBUAT BAYARAN
SELEPAS CONFIRM BOOKING. Jika gagal berbuat begitu, Hummy Lovey berhak
menggugurkan tempahan anda, dan akan diberi peluang untuk direbut oleh orang lain
pula. :)

(amboi, macam borang PTPTN pulak, haha)
Okay, itu je, maklumat akaun akan diberikan selepas anda confirm booking ya.
Thank you (n_n)

SOLD OUT !

1 comment:

Sarah Mohd Saleh said...

comel gilewwww. tp kan kau kene imrove la dr segi material bantal tu. keledek aku kata kain kau wat tu cepat mcm berjerumbai, mcm terkeluar2 bng kain tu,pahe xape yg aku cbe smpaikan?kualiti kain bantal kau tu kurang sket. design sume oke cantek.