3 Jun 2013

Keychain Muslimah RM4 (Side Craft)

Salam and hi all. Yaaa, another side craft is Keychain Muslimah. Kenapa side craft?
Dia ala-ala side dish lah konon, sebab main business aku more about handmade pillow,
so yang keychain-keychain or brooch-brooch ni aku tak fokus sangat.

Tapi aku cuba juga terima dan siapkan bila customer nak order :) Alhamdulillah, siap
gak kanak-kanak muslimah ni, hehehe :

Keychain Muslimah by Hummy Lovey 




Yang warna ungu ni aku kena buli dengan adik sedara aku, dia dah nampak keychain
yang banyak-banyak tu, dia nak jugak. So tabahlah aku buat untuk budak-budak nih.
Nasib dua orang je...haha


Siap untuk dibalut dan dipos ! :D


Random colors + with name on it + cute button + ring : RM 4 / pcs

Okay, itu saja terima kasih sudi singgah sini ya (n_n)


No comments: