18 Nov 2016

WATERPROOF PILLOW by Hummy Lovey | Inovasi Bantal Kalis Air Yang Selesa Dipeluk

Salam and hi all (n_n)
Yuhuuuuu~ pastinya agak ralat kalau bantal yang kita dah tempah cantik-cantik dan bayar mahal-mahal, tetiba adik tertumpahkan air kat bantal tu kan?? Nak basuh pun belum tentu boleh hilang 100%. Nak marah adik, nanti mak marah pula, hahaha. Sungguh mengecewakan! 

Oleh sebab itu, Hummy Lovey telah mengeluarkan sejenis bantal yang WATERPROOF dan tahan lasak! Sampai boleh rendam dalam air tanpa rasa was-was gitu haa. Even korang nak mandi pun boleh bawak bantal ni, haa mandilah kau sambil peluk bantal.

Sebab apa? Sebab bantal waterproof ini dibuat daripada material tarpaulin yang memang terkenal dengan sifat tahan lasak dan kalis air nya :D

Tak pernah dibuat orang buat bantal guna material tarpaulin kan?

TAPI HUMMY LOVEY DAH CUBA! Dan ternyata ia menghasilkan suatu produk yang cukup menarik dan unik! Tak percaya? Jom tengok antara hasil yang kami dah buat dan yang telah ditempah oleh customer :)

Tempahan Waterproof Pillow Hummy Lovey






Sesungguhnya sangat puas bila dapat print gambar sepenuh sebijik bantal tanpa batasan penggunaan warna kan? Ya, itulah kepuasan yang Hummy Lovey berikan kepada anda melalui Waterproof Pillow kami ini.

Ada orang tanya, tak panas ke bantal ni?

Jujurnya, saya dah buat beberapa bijik Waterproof Pillow ni untuk di-eksperimen-kan, termasuklah eksperimen menjadikan ia bantal kepala di studio kraf saya ni. Tengah-tengah malam tengah buat kerja tapi terasa agak mengantuk, try nak tidur kejap guna Waterproof Pillow ni, haa amek kau nyenyak betul. Serius memang nyenyak habis, dan tak panas. Ia juga selesa dipeluk, sejukkk je (n_n)

So, itu saja pendedahan setakat ini tentang Waterproof Pillow ni.
Next Update:
1. Ready-design untuk waterproof pillow dengan harga hanya RM25
2. Pencarian ejen jualan dengan komisen RM5 bagi setiap pillow yang terjual

Doakan kejayaan kami, insyaAllah (n_n) Amin~

No comments: