29 Nov 2013

Design bantal Karakter Couple Ikut Pekerjaan Anda (RM 130++)

Salam. Alhamdulillah, hasil perkembangan idea antara aku dan seorang kawan yang bernama Irma, Miko-miko Original telah pun mendapat sambutan yang memberangsangkan daripada peminat-peminat felt craft. Dan kali ini, hasil permintaan seorang customer yang inginkan sesuatu yang unik untuk dia dan pasangannya, maka terhasillah sesuatu yang aku sendiri tak terjangka aku boleh buat :D Alhamdulillah~

Mulanya, customer itu request Miko-miko Original, tetapi dia nak bertemakan Chef, bersempena dengan jurusan pengajian yang diambil oleh pasangannya adalah Seni Kulinari. Dari situ, kami berbincang sehingga akhirnya aku berjaya menghasilkan bantal seperti ini :


Bermula daripada sketches di atas cebisan kertas, aku dengan berhati-hati membuat pillow ini. Memang masa berbincang, nampak senang, tapi bila dah buat, tahu lah aku apa yang rumit dan susah...wuwuwu T_T

Semasa Proses Pemotongan dan 'Pembentukan'
























Dah siap ! :D Yeayyyyyy~



Okay itu saja, sekian daripada Hummy Lovey setakat ini (n_n)


Tempahan untuk bulan DEC 2013 - JANUARY 2014 sudah tidak diterima lagi kerana
sudah penuh. Harap maaf sangat :(


1 comment:

IMA SALSUZAIMA said...

Ya Allah cantik dan kreatifnya..