30 Dec 2013

# JAN - FEB 2014 'Waiting List' @ Hummy Lovey


Salam...owh agak huru-hara sedikit sejak akhir-akhir tahun ni.
Banyak kerja di ofiz, tolong parent di pasar malam, dan balik
sambung buat bantal, kalau larat.

Apa pun, aku hanya manusia biasa yang bekerja mengikut kemampuan,
jadi sempena akhir tahun dan nak menjelang tahun baru 2014 ni,


aku nak memohon ampun dan maaf kepada semua customer aku di
Hummy Lovey, terutamanya yang terasa tertipu dengan aku akibat ada
kesilapan-kesilapan aku ketika membuat bantal yang menyebabkan hasilnya
tidak memuaskan seperti yang diharapkan, atau pun kesilapan aku di mana
terlewat menyiapkan atau mengepos barang yang menyebabkan barang lambat
gila sampai kepada penempahnya, maaf sangat-sangat-sangat.

Percayalah, kalau aku robot, takkan aku biarkan semua masalah ini berlaku,
wahai customer kesayangan ku sekalian.
Saya minta maaf ya :)


Opz ! Maaf atas mukadimah yang panjang :p
Okay, so here's the waiting list
for January till February of 2014. Let's check it out ;)

JANUARY

1. MIMI ZAKARIA 1 PILLOW (VINTAGE LOVE SHAPED)
Pillow Description : Green & Black Text Box,
'MIMI + MIZI' (amniya fontstyle), bigger size
Payment Status : UNPAID
Progress : 0 %

  
2. EMMY 3 PILLOW (2 MEOW & MIKO2)
Pillow Description : Meow 2nd Batch (soft yellow, pink love,
'MOMOY')
: Meow (Dark Choc, Yellow love border, red love,
'LOVE YOU RIMAU)
: Miko-miko (both girls, striking pink, 'BADA, ZILA')
Payment Status : PAID
Progress : 0 %

 
3. MARIA HASUN 3 PILLOW (CUTEBOX, CUSTOM PILLOW)
Pillow Description : Cutebox (pink & grey theme, 'UMAR, HANNA')
: Custom Pillow (" theme, 'Engagement Day')
Payment Status : DEPOSIT PAID 50%
Progress : 0 %
(Idea untuk Cutebox Pair Set ni telah diproposed terlebih
dahulu kepada customer ini dan telah dipersetujui oleh
beliau. Namun, sebarang tempahan untuk Cutebox ini
masih belum dibuka utk org ramai. InsyaAllah bakal dibuka
pada awal Januari, bg tempahan pd bulan Februari)

4. MASHITAH AB. RAHIM 3 PILLOW (CUSTOM PILLOW)
Pillow Description : i (Green)
ii (Blue)
iii (Yellow)
Payment Status : PAID
Progress : 0 %

Total pillow of January : 10 pillows

FEBRUARY

 
2. EMMY 2 PILLOW (1 MEOW & WEDDING MIKO2)
Pillow Description : Meow (Purple, 'Miss You SOFEA')
: Wedd. Miko-miko (unconfirmed)
: Miko-miko (both girls, striking pink, 'BADA, ZILA')
Payment Status : UNPAID
Progress : 0 %

Okay itu lah tempahan setakat ini untuk bulan Januari dan Febuari 2014.
Sebarang tempahan baru akan diupdate dari semasa ke semasa.
Harap maklum, tempahan untuk bulan Januari 2014 telah pun ditutup
sepenuhnya!

Dan like FB HUMMY LOVEY untuk berpeluang mendapatkan design
terbaru Hummy Lovey (wedding pillow) dengan harga promosi !



ALL DONE ! TQ


No comments: