18 Nov 2016

Koleksi Tempahan Bantal Felt 2016 by Hummy Lovey

Salam and hi (n_n)
Tahun 2016 pun dah nak sampai ke penghujungnya tapi saya barulah nak meng-update bantal-bantal baru yang ditempah oleh customer sepanjang tahun ni kan. Hahaha~ so jom saya kongsikan antara design-design bantal felt comel yang terhasil pada tahun 2016 ni, berserta harganya sekali! (n_n)

Bantal Hari Jadi dengan karakter kartun besar (RM45)
Saiz: 10 x 16 inchi

Bantal custom dengan karakter kartun besar (RM50)
Saiz: 10 x 17 inchi

Bantal custom dengan karakter kartun besar (RM50)
Saiz: 10 x 17 inchi

Bantal custom kepala Detective Conan (RM40)
Saiz: 12 x 12 inchi

Bantal donut (RM60 - 15 x 15 inchi)
Bantal custom kiri dan kanan (RM40 - 12 x 12 inchi)

Bantal 2nd Batch Meow (RM50)
Saiz: 10 x 17 inchi

Haa...cukuplah dulu ek? Haha apapun semua kualitinya dijamin terbaik sebab saya seorang yang amat teliti dalam bab-bab jahitan macam ni. Jadi jangan risau tentang kekemasan finishing pillow, dan yakinlah untk order dengan Hummy Lovey. Chewahh~ :p

Untuk sebarang tempahan, pm saya di FB Hummy Lovey / email di lynndamya@gmail.com. Wassap belum ada sebab belum ganti fon yang rosak before ni. wuwu T_T.. harap maaf :(

P/s: saiz pillow saya semua sedap dipeluk, saiz nya huggable lah kata omputih, hehehe :D


No comments: