13 Aug 2015

Koleksi Bantal Felt Terbaru Hummy Lovey

Salam and hi all (n_n)
Tadi ada orang email saya nak order pillow, tapi dia takut bisnes saya ni dah tak beroperasi lagi. Hihi, agaknya lama sangat saya tak update blog ni ek. Hehe (n_n) So, saya update ni saja untuk beritahu yang bisnes kraf Hummy Lovey ini masih lagi beroperasi sehingga ke hari ini iaitu 13 Ogos 2015, dan In Shaa Allah, akan diteruskan sampai bila-bila selagi mampu :)

Jom tengok latest collection bantal felt daripada saya ni. Enjoy! :D

1. Single Miko-miko (Regular Size)

2. Bantal Peluk

3. Wedding Dress Pillow

4. Bantal Tunang

5. Character Pillow

6. ARCHER Craft Pillow (Clash Of Clans)

7. Mini Wishes Pillow

8. Single Miko-miko (Small Size)

4. Custom Rectangle Pillow

Haa tu lah diaa antara bantal handmade felt yang terbaru dari saya. Ada lagi satu produk tambahan iaitu;

Hanging Felt Wishes Card


Hanging Felt Wishes Card (with keychain ring)
Price: Rm 12/ pc
*jahitan tangan

Haa..okay itu saja. Untuk sebarang pertanyaan atau tempahan, sila email saya di lynndamya@yahoo.com

ATAU PM saya di FB : Hummy Lovey


Terima kasih \(n_n)/

No comments: