6 Jan 2015

Waiting List 2015

Salam semua (n_n)
Maafkan saya sebab lama gila tutup tempahan. Terasa banyak yang perlu difikirkan + kemalasan yang melanda. Jadi, sempena tahun baru ni, saya susun semula nama-nama customer yang dah buat tempahan untuk tahun 2015 ni.

Kepada yang dah pun order dan dah pun buat bayaran, mohon periksa nama anda, takut-takut saya terlepas pandang dan terlupa nak letak...sebab sejak akhir2 ni saya asyiklah terminum air yang dah bersemut T_T

Waiting List 2015

January
1. Solehin
(1pc : Special Request Pillow)
2. Diana Zaini
(2pcs : Doodle Pillow & Custom Love Pillow)
3. Yati Hashim
(2set of Wedding Dress Pillow) 

March
1. Fiqa Ramlee
(1pc : Custom Dude Pillow)
2. Shakirah Ishak*
(1pc : Doodle Pillow)

_______________________________________

Nama yang ditandakan * bermaksud 'pending order'.

Seterusnya, kepada sesiapa yang nak buat tempahan, sila PM saya di Facebook Page 'Hummy Lovey' ya. Dan maaf, saya hanya terima email melalui FB dan Email. Takde whatsapp.

Okay, itu saja terima kasih ya. (n_n)


No comments: