13 Dec 2012

Proses Pembuatan Bantal Akan Slow Down, sebab...


Hai all :)
Firstly, nak mintak maaf atas penggunaan kata ganti diri
'aku' dalam entry di blog ini ya. Dah terbiasa, hehe

Hari tu, aku dah maklumkan dekat page bahawa aku maybe
akan bekerja dan akan menutup sebarang tempahan bantal.
Dan waktu tu, belum confim dapat kerja ke tak kan, so aku
still ambil tempahan bantal untuk bulan December.

Dan aku dah masuk kerja start 1 Dec hari tu, jadi hanya 4
orang customer sahaja yang sempat membuat tempahan.
Total semua bantal ialah 6 bantal untuk bulan December ni.

Jadi, aku nak minta maaf banyak-banyak-banyak sebab...

1. Tempahan bantal untuk bulan December akan ada yang
dapat lambat, kecuali bagi yang ada dateline, akan disiapkan
segera sebelum tarikh dateline.

2. Terpaksa menutup sebarang tempahan untuk bantal,

teddy dan sebagainya :( Maaf sangat-sangat. Sebab yang buat
aku sorang, dan aku tak boleh nak buat onthespot sebab aku
beli barang ikut order. So, kalau ada yang tiba-tiba datang order,
memang aku takde stock dan tak boleh siap onthespot juga :)

3. Terpaksa menutup tempahan sebab aku takut tak sempat

siap. Takpelah rugi sikit, daripada aku buat customer aku
marah kan :) Sorry ya :)

Okay, itu saja...Harap semua likers and customer dapat faham ya.
Sebab aku dah bekerja tetap sekarang ni, dan buat bantal ni kira
jadi hobi dan side income saja bila ada masa lapang :)

Tapi, apa-apa pun, aku akan tetap update di page kalau tiba-tiba aku
rasa aku boleh bukak order okay, dear :)

THANK YOU FOR SUPPORTING CRAFT HUMMY LOVEY (n_n)


No comments: