1 Jan 2013

Handmade Teddy Terbaru RM40


Hai all. Hadoi, lamanya tak update. Hummy Lovey pon dah lama
tak ambil order untuk pillow dan teddy. Aku memang buzy kerja dan
balik je dah penat. Kesian certain customer baru yang kecewa sebab
tak dapat buat tempahan. Maaf ya, insyaAllah, ada masa aku akan
cuba buatkan.

Yang aku update dalam entry ni ialah teddy-teddy tempahan December.
Alhamdulillah, siap on time, even memang agak lambat aku rasa. So,
jom layan gambar :)

Teddy yang ada poket, aku lupa dah update ke belum yang ni..





Dan yang ini, ownernya nak tulisan di belakang, hehe :)

 
Abaikan 'Love in love Necklace' itu (aku tersalah caption, hehe)

RM 40

Okay itu lah handmade teddy yang terbaru aku buat. Terima kasih sudi singgah.
Owh ye, selamat tahun baru 2013 (n_n)



No comments: